Счетоводното обслужване – отговорен двустранен процес
Счетоводното обслужване е двустранен процес, при който и двете страни – клиент и счетоводител следва отговорно и коректно да разбират и изпълняват своите задължения в работния процес.
За да можем да предоставим счетоводни услуги от най-високо качество, към каквото винаги се стремим, ние имаме няколко основни принципа, които следваме. Преди да започнем работа с клиент, държим да го запознаем с тях.
Те са прости, но много важни:
1. Стриктно спазване на закона
Работата на счетоводната ни фирма е изцяло и безусловно съобразена с изискванията на българското законодателство. В работата си спазваме стриктно закона и не се отклоняваме по никакъв начин от неговите рамки.
Всякакви запитвания, свързани с опит за заобикаляне на закона с каквато и да било цел, може да доведат до преустановяване на взаимоотношенията ни.
2. Предаване на документите към нас в срок
Това е от особена важност за фирмите, които са регистрирани по ДДС. За да можем навреме да изготвим ДДС декларацията и да я подадем към НАП, трябва да получим всички необходими документи в определения за това срок.
Всеки ден закъснение затруднява нашата работа и може да доведе до влошаване качеството на счетоводните услуги, което от своя страна да доведе до проблеми за самия клиент.
3. Редовно заплащане на услугата
Ние даваме най-доброто от себе си, за да получат нашите клиенти това, за което плащат, а именно – качествени счетоводни услуги. Нередовното заплащане на услугата може да доведе до затруднения за нас, които пряко да се отразят върху възнагражденията на нашите счетоводители. Това води до негативни последици за организацията и в крайна сметка до риск от влошаване качеството на услугата.
Системното неспазване на горепосочените принципи води до преустановяване на взаимоотношенията.
От своя страна, ние, като счетоводна къща, която държи на коректността и отговорното отношение към работата, гарантираме, че полагаме максимални усилия клиентите ни да получават качествени счетоводни услуги на достъпни цени.