Каква фирма да регистрирам?
В общия случай най-подходящата фирма е дружеството с ограничена отговорност, било то ЕООД или ООД. Разликата между двете е само в броя на учредителите. При ЕООД имаме само един учредител (едноличен собственик на капитала), а при ООД – двама или повече.
Едноличният търговец също е възможен вариант, но тази форма има сериозен недостатък – собственикът на фирмата отговоря със собственото си имущество за задълженията на фирмата.
Към регистрация на акционерно дружество се ориентират бизнеси със сериозни инвестиции и очаквани големи обороти.
В обобщение може да се каже, че какъвто и да е бизнесът, регистрация на фирма ЕООД или ООД винаги е удачен вариант както за микро и малки бизнеси, така и за среден и дори голям бизнес.
Колко струва регистрация на фирма?
Хонорарът ни за регистрация на ЕООД и ООД е 110 лева. Отделно се дължат 55 лева държавна такса, 6 лева нотариална такса за всеки от управителите на фирмата и банкови такси 10-20 лева за откриване на набирателна сметка.
Ако клиентът желае и регистрация по ДДС, цената на тази услуга е 90 лева.
Какво се иска от мен, за да започнем?
За да започнем процедурата е достатъчно да попълните нашата онлайн заявка. Ще се свържем с вас веднага, за да уточним начина на работа – дали ще работим изцяло дистанционно, или ще посетите нашия офис.
Който и от двата варианта да изберете, ще трябва да посетите банка и нотариус. В банката трябва да:
- Откриете набирателна сметка и внесете капитала на фирмата;
- Платите държавната такса в размер на 55 лева.
При нотариуса трябва да се завери образец от подписа на управителя, което струва 6 лева.
След това остава да подадем документите за регистрация на фирмата.
Каква е процедурата, ако не съм от София?
Πpoцeдypaтa e пpocтa – попълвате нашата онлайн заявка, след което получавате инструкции за заплащане на нашия хонорар и държавната такса.
Щом това се случи получавате готовите документи, с които отивате в банка, за да внесете капитала на фирмата и при нотариус за заверка на подписа на управителя.
Изпращате ни документите по имейл и до 2 дни фирмата е готова.
В какъв срок ще е готова фирмата ми?
След като получим документите от клиента и ги подадем за регистрация, фирмата става в рамките на 2-3 работни дни.
Какво става, ако получим отказ от Агенцията по вписванията?
Никой не може да даде 100% гаранция, че нещо ще бъде вписано в Търговския регистър от първия път. Каквато и да е услугата и колкото и опитен да е един специалист, винаги съществува теоретична възможност за отказ от вписване.
Това може да се дължи на различни фактори – от неволна грешка в документацията, до еднолично решение на длъжностно лице в Агенцията, че така подадените документи не са годни за вписване в Търговския регистър.
Ние също не сме безгрешни и не можем да изключим този риск напълно. Със солидния си опит обаче, ние вярваме, че вероятността да получим отказ за вписване на конкретна услуга, е доста малка. Ако това все пак се случи, Профирмс ЕООД изцяло поема разходите по повторното подаване на документите за вписване, като за клиента не възникват никакви допълнителни финансови ангажименти.
Трябва ли ми счетоводител?
Категорично – да. Няма работещ бизнес, който да може да функционира нормално и законно без да му се води счетоводство.
Качественото и професионално счетоводно обслужване е абсолютно задължително условие за всеки бизнес.
Какво предлагате?
Profirms Accounting предлага на клиентите си пълен набор от надеждни счетоводни услуги за малък и среден бизнес.
Цените, които предлагаме са изключително достъпни и не биха затруднили нито един реално работещ бизнес.
Може бързо и лесно да получите оферта за счетоводно обслужване чрез нашия счетоводен калкулатор.
Обвързващ ли е договорът за счетоводство?
Не. Подписваме изключително изгоден договор за клиента с възможност договорът да бъде прекратен с едномесечно предизвестие без да се дължат никакви неустойки.
Какво е GDPR?
Общият регламент относно защита на данните (ОРЗД), както е официалното му наименование на български, по-известен като GDPR (General Data Protection Regulation), e регламент за защита на личните данни на европейските граждани, който официално влезе в сила на 25.05.2018 г.
По какъв начин ме засяга?
Регламентът за защита на личните данни засяга всяка функционираща организация. Това означава, че ако имате работещ бизнес, то задължително трябва да отговаряте на изискванията на GDPR за обработване и съхраняване на лични данни.