• Регистрация на фирма

    Регистрирай ЕООД или ООД

    Бързо и сигурно за цялата страна

    виж как става

Как става регистрация на фирма с наша помощ?

  • 1. Онлайн или на място

    Можете да получите услугата както на място в офиса ни в София, така и онлайн. Няма никакво значение от кой град сте, работим с клиенти от цялата страна. Заявете услугата както е най-удобно за Вас – по телефон, имейл или чрез нашата форма за онлайн заявка по-долу.

  • 2. Нотариус и банка

    Независимо кой начин сте избрали, трябва да посетите нотариус за заверка на един документ (6 лв нотариална такса), както и банка, за да откриете набирателна сметка за капитала (обикновено 10 лв банкова такса). Това става с изготвените от нас документи, които получавате по имейл или на място след заплащане на услугата.

  • 3. Готова фирма

    Връщате ни всички документи по удобен за Вас начин – на място, по имейл или по куриер. До 2-3 дни фирмата е готова.

Ценови пакети с включени държавни такси

  • СТАНДАРТ
  • 199 лв
  • Консултация
  • Хонорар
  • Държавна такса
  • X
  • X
  • X
  • БИЗНЕС
  • 259 лв
  • Консултация
  • Хонорар
  • Държавна такса
  • Удостоверение от АВ
  • Фирмен печат
  • X
  • ПРЕМИУМ
  • 369 лв
  • Консултация
  • Хонорар
  • Държавна такса
  • Удостоверение от АВ
  • Фирмен печат
  • ДДС регистрация

Правният ни абонамент дава 50% отстъпка от хонорара за тази услуга

Не просто регистрираме фирми, а създаваме бизнеси

Екипът ни е помогнал на стотици хора не просто да регистрират своята фирма, но да изградят и развият собствен бизнес. Нашите специалисти ще Ви консултират по всеки един въпрос, който е от значение при стартирането на нов бизнес – регистрация на подходяща фирма, най-удачен начин за осигуряване, предмет на дейност, размер на капитала и още много други въпроси, които обикновено възникват при регистрация на нова фирма.

Profirms гарантира за високото качество на своите услуги, като предлага опцията да получите парите си обратно, ако услугата, която сте ни поверили не бъде изпълнена според предварителната уговорка. Новата Ви фирма може да бъде подготвена още на същия ден, ако решите да се възползвате от предимствата на експресната ни услуга. 2-3 работни дни отнема на Агенция по вписванията за вписване на фирмата в Търговския регистър, след като подадем документите по електронен път.

Повече за процеса по регистрация

Предлагаме на клиентите си възможност да избират между два начина, по които да предоставим желаната услуга:

1. Онлайн

В ерата на Интернет сме се погрижили да можем да Ви предоставим услугите си без дори да се срещаме физически – бързо, лесно и удобно. Попълвате формата за онлайн заявка и получавате готови за подпис документи за желаната от Вас услуга. След като свършите с тях работата по инструкциите, които предварително ще сме Ви предоставили, просто трябва да ни върнете документите сканирани по имейл, куриер, или, ако желаете, на място в нашия офис. Толкова е просто.

Разбира се, можете да заявите желаната от Вас услуга онлайн или по телефон, но въпреки това да ни посетите в офиса за получаване на необходимите документи.

2. На място в нашия офис

След предварителна уговорка, посещавате нашия офис, където на място изготвяме документите за избраната от Вас услуга. Добре е все пак да се попълни онлайн заявката независимо, че сте избрали да дойдете на място в офиса ни. По този начин, когато дойдете документите ще са вече изготвени и няма да се чака на място. Ако все пак нямате възможност да го направите, ще ги изготвим на място, което ще отнеме около 15 мин.

Въпреки че за голяма част от услугите, които предлагаме не възниква необходимост от предварителна среща, често е добре, ако желаете да ни посетите на място, за да обсъдим по-детайлно Ваш проблем или въпрос, който има нужда от по-задълбочено разискване и взимане на специфично решение. Всеки, който желае да посети нашия офис, е добре дошъл, като за целта трябва предварително да заяви час.

Често в процеса на регистрация на фирма клиентът установява важни подробности, които преди това не е знаел или си е мислел, че знае. Консултацията с наш специалист не е задължителна, но е препоръчителна.

Експресна поръчка за откриване на фирма

Profirms предлага експресно откриване на фирма, изготвяйки необходимите документи в рамките на деня, в който сте ни потърсили. Експресното извършване на услугата се изразява освен в изготвянето на всичката необходима документация от наша страна, също и в подаването на документите в Агенцията още на същия ден след Вашето обаждане. Нашите специалисти имат готовност да реагират в случай, че възникне необходимост от незабавно извършване на почти всички услуги, които предлагаме. Ако желаете да се възползвате от тази възможност, не е необходимо да заплащате нищо допълнително, а само стандартната цена на услугата към момента.

Законово изискване да регистрирате фирма

Всеки предприемач, който желае да стартира нов бизнес или да разшири сегашната си дейност, е длъжен да има фирма, с която законно да участва в търговския оборот. Независимо от обема на дейността, която развива, всеки търговец следва да я извършва според нормативните изисквания на Република България. Ние от Profirms ще Ви помогнем да изберете правилната форма за осъществяване на Вашите бизнес начинания и ще съдействаме за тяхното успешно реализиране с нашите бизнес-насочени правни и счетоводни услуги.

Защо да регистрирате фирма?

Регистрация на фирма е основата, върху която следва да се гради всеки един бизнес. Управлението му обаче, е свързано с множество процеси и изменения, които може да изискват задълбочени познания в сферата на корпоративното право и счетоводството. Именно с това е свързана нашата дейност, която ние определяме като правни и счетоводни бизнес услуги.

Смяна на управител, продажба на дружествени дялове, всякакви промени в обстоятелствата, закриване на фирма, са само част от услугите, с които ние от Profirms можем да бъдем полезни. Не се колебайте да се свържете с нас още сега, за да отправите своето запитване и заедно да намерим най-доброто решение за Вашия бизнес.

Защо да се доверите на нас?

Нашият правен екип е изграден от квалифицирани специалисти с юридическо образование, които в детайли познават разпоредбите, регулиращи дружественото право. Това гарантира за високото качество на предлаганите услуги и свежда до минимум възможността да получим отказ от Агенция по вписванията, а отказът води до загуба на платената вече държавна такса. Затова, не се колебайте и се доверете на екипа ни от професионалисти, когато решите да учредите нова фирма.

Регистрация на ЕООД

Какво е ЕООД?

Еднолично дружество с ограничена отговорност е това дружество, в което целият уставен капитал принадлежи само на едно лице. ЕООД е разновидност на обикновеното ООД. Макар че ЕООД е съставено само от един „съдружник“, той се смята за член на дружеството, с което влиза в правоотношение. Затова не бива дружеството да се отъждествява с едноличния собственик на капитала, защото той има ограничена отговорност, което означава, че не отговаря за делата на дружеството със собственото си имущество като физическо лице. Именно това е причината повече хора да предпочетат регистрация на ЕООД пред това да развиват бизнес като еднолични търговци.

ЕООД има същите органи като обикновеното ООД с основната разлика, че едноличният собственик на капитала играе ролята на общо събрание на дружеството. Поради тази причина няма свикване на общо събрание, въпроси на кворум и мнозинство, на компетентност, на оспорване на приетите решения. Едноличният собственик взима всички решения сам, като се съобразява с правните изисквания за сигурност, а именно решенията му да се вписват в Tърговския регистър. За да произведат действие, решенията му се описват задължително в протокол.

Кой може да регистрира ЕООД?

Регистрация на фирма ЕООД може да направи както всяко дееспособно лице (18 г.), така и друго търговско дружество или организация с нестопанска цел. Разбира се, имаме ограничена отговорност също като при ООД, съответно кредиторите не могат да изпълняват срещу имуществото на съдружниците, а само срещу това на фирмата.

Как ще регистрираме Вашето ЕООД?

Услугата по регистрация на ЕООД е изцяло завършена и не прави изключение от останалите. Profirms изготвя цялата необходима документация, съветва Ви по теми, по които имате въпроси, подава документите за вписване в Търговския регистър и плаща вместо Вас държавната такса, която влиза в крайната цена.

От Вас се изискват 35-40 минутни, за да се заверят нотариално някои от документите и да откриете банкова сметка за внасяне на капитала, с който сте решили да започнете. Регистрацията отнема 2-3 работни дни, като фирмата Ви може да стане готова дори на следващия ден, ако подадем документите преди обед.

Регистрирай ЕООД

Регистрация на ООД

Какво е ООД?

Зад абревиатурата ООД стоят думите „дружество с ограничена отговорност“. Това е капиталово търговско дружество, което се състои от съдружници, които могат да бъдат както физически, така и юридически лица. Капиталово е, защото винаги има капитал, който трябва да бъде внесен от съдружниците. От тук идва и терминът „ограничена отговорност“. Това не означава, че дружеството е ограничено отговорно за задълженията си, а че неговите собственици са ограничено отговорни до размера на вноските си в капитала на дружеството.

В България, минималният капитал, който може да има едно ООД, е 2 лева. Дружество с такъв капитал обаче не може да бъде регистрирано от повече от две лица, защото има изискване, според което всеки дружествен дял не може да бъде по-малък от 1 лев.

Законът казва, че регистрация на фирма ООД може да бъде предприета от едно (ЕООД) или повече лица, които отговарят за задълженията на дружеството с вноската си в капитала. Това определение е вярно само от части.

Това е така, защото няма как съдружниците да отговарят за задълженията на дружеството, било то и с вноските си в капитала. За задълженията си отговаря единствено и само самото дружество с ограничена отговорност. От своя, страна съдружниците имат задължение към дружеството именно за вноските, а не към кредиторите на юридическото лице.

Казано просто, ако ООД се сдобие със задължения, то неговите учредители са напълно неприкосновени по отношение на тях и кредиторите биха могли да насочат принудително изпълнение само към имуществото на фирмата. В това се корени и вече споменатият термин „ограничена отговорност“.

Всяко ООД се състои от съдружници и поне един управител. Няма изискване съдружниците да са и управители, както няма и изискване управителят да е съдружник в дружеството.

В обобщение – ООД е юридическо лице, което отговаря самостоятелно за задълженията си със собственото си имущество. Съдружниците не отговарят за неговите задължения, както и дружеството не отговаря за техните.

Изисквания за откриване на ООД

Физическите лица учредители на ООД трябва да бъдат дееспособни лица, т.е. да са поне на по 18 години. Няма пречка съдружник да бъде друго търговско дружество или юридическо лице с нестопанска цел. Дружеството с ограничена отговорност представлява нов правен субект, ново лице, отделно и различно от неговите учредители. Ограничената отговорност представлява невъзможност за кредиторите да насочват изпълнението срещу имущество на съдружниците, а само срещу това на дружеството.

Как ще основем Вашето ООД?

Услугата по регистрация на ООД е цялостна. Profirms изготвя всички необходими документи, подава ги в Агенция по вписванията, плаща държавната такса, която е включена в крайната цена. От Вас се изисква да изберте как желаете да получите услугата – по електронен път или на място в нашия офис.

Регистрирай ООД

Съдържанието на този уебсайт е под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Profirms.bg.
Copyright © 2013-2018 Profirms.bg. Всички права запазени.