гр. София, бул. Витоша 1А, ет. 4, офис 404 0877 90 17 30

office@profirms.bg

Стандарт

189ЛВ
  • Включва:

Консултация

Фирма

Премиум

319ЛВ
  • Включва:

Консултация

Фирма

Актуално състояние

Фирмен печат

ДДС регистрация

Счетоводство

-100%
  • Топ оферта:

Всеки клиент, който желае да се възползва и от счетоводните ни услуги, получава БЕЗПЛАТЕН първи месец за счетоводното обслужване на своята фирма


Колко време отнема?
Услугата е суперекспресна. Ще ни отнеме 2 работни дни да регистираме новата Ви фирма, като можем да започнем работа по нея в деня, в който сте ни потърсили. Ако подадем документите до обяд, фирмата ще е готова на следващия ден.
Как става?
Нашите юристи изготвят всички необходими документи за регистрация на фирмата и ги подават по електронен път в Агенция по вписванията. От Вас се изисква да ни предоставите личните данни на собственика/управителя на фирмата, както и данни за новата фирма. Това може да стане от бутона "Заяви онлайн", който се съдържа във всеки един от пакетите, или като ни посетите на място в офиса. С готовите документи откриваме фирмена сметка и заверяваме подписа на управителя при нотариус, с което Вашите задължения се изчерпват.
Какво включва цената?
Цената на всеки пакет включва хонорара за услугата и държавната такса към Агенция по вписванията. Допълнително се заплащат 6 лева нотариална такса за заверка на подписа на управителя на новата фирма и 10 лева банкова такса за откриване на набирателна сметка в банка по избор на клиента.
Кога се плаща?
Цялата сума, посочена за всеки един пакет, се заплаща когато всички документи са изготвени и подписани от клиента, непосредствено преди подаването им в Агенция по вписванията.
Регистрация по ДДС
Регистрацията по ЗДДС за всяка нова фирма е по желание на клиента. Наличието на фирмен печат е задължително. Процедурата се извършва пред НАП и отнема 14 дни за изпълнение. Цената на услугата извън пакет е 150 лева.
Посещение на адрес
Ако не можете да си позволите да изгубите нито минута от ценното си време, ние Ви предоставяме възможност да Ви посетим на посочен от Вас адрес с готовите документи. Преди това се уверете, че в района Ви има нотариус, както и банка, в която да откриете сметка на фирмата. Цената на услугата е 120 лева за рамките на София.
Не съм от София?
Няма проблем! Просто попълнете формата и наш служител ще Ви потърси по телефона. След потвърждение ще изпратим готовите документи по имейл с указания какво се иска от Вас. Лесно е!

Какво е ЕООД?

Еднолично дружество с ограничена отговорност е това дружество, в което целият уставен капитал принадлежи само на едно лице. ЕООД е разновидност на обикновеното ООД. Макар че ЕООД е съставено само от един „съдружник“, той се смята за член на дружеството, с което влиза в правоотношение. Затова не бива дружеството да се отъждествява с едноличния собственик на капитала, защото той има ограничена отговорност, което означава, че не отговаря за делата на дружеството със собственото си имущество като физическо лице. Именно това е причината повече хора да предпочетат регистрация на ЕООД пред това да развиват бизнес като еднолични търговци.

ЕООД има същите органи като обикновеното ООД с основната разлика, че едноличният собственик на капитала играе ролята на общо събрание на дружеството. Поради тази причина няма свикване на общо събрание, въпроси на кворум и мнозинство, на компетентност, на оспорване на приетите решения. Едноличният собственик взима всички решения сам, като се съобразява с правните изисквания за сигурност, а именно решенията му да се вписват в Tърговския регистър. За да произведат действие, решенията му се описват задължително в протокол.

Кой може да регистрира ЕООД?

ЕООД може да се регистрира както от всяко дееспособно лице (18 г.), така и от друго търговско дружество или организация с нестопанска цел. Разбира се, имаме ограничена отговорност също като при ООД, съответно кредиторите не могат да изпълняват срещу имуществото на съдружниците, а само срещу това на фирмата.

Как ще регистрираме Вашето ЕООД?

Услугата по регистрация на ЕООД е изцяло завършена и не прави изключение от останалите. Profirms.bg изготвя цялата необходима документация, съветва Ви по теми, по които имате въпроси, входира документите по електронен път и плаща вместо Вас държавната такса, която влиза в крайната цена.

От Вас се изискват 35-40 минутни, за да се заверят нотариално някои от документите и да откриете банкова сметка за внасяне на капитала, с който сте решили да започнете. При нужда, може да бъдете придружени от наш служител и на двете места. Регистрацията отнема до 2 работни дни, като фирмата Ви може да стане готова дори на следващия ден, ако подадем документите в ранния следобед. Ние можем да подготвим документите в деня, в който сте ни потърсили, както и да входираме същите в Търговския регистър още на същия ден.

Защо да поверите Вашето ЕООД на нас?

Ние сме екип от специалисти със солиден опит в областта на дружественото право. Регистрирали сме стотици фирми и познаваме нормативната уредба в детайли. Обръщайки се към нас, Вие си гарантирате обслужване на високо равнище и 100% гаранция за успешно свършена работа в изключително кратък срок. Обадете ни се, за да може да стартирате бизнес начинанието си веднага!

Уважаеми клиенти, екипът на Profirms.bg гарантира за високото качество на предлаганите услуги с възможността да получите парите си обратно в случай, че услугата, за която сте ни потърсили не бъде изпълнена според предварителната уговорка.

Ако все още не сте разгледали другите опции за откриване на фирма като регистрация на ЕТ и регистрация на ООД, направето го, защото има вероятност някоя от тези фирми да пасва повече на нуждите на Вашия бизнес.

English